czwartek, 20 marca 2014

PROMOCJA BLOGÓW HANDMADE

Witam;)
Pamiętam jak zakładałam swojego robótkowego bloga (też się zareklamuję;)
nie wiedziałam co zrobić żeby się pokazać,żeby powiedzieć,,zajrzyjcie do mnie,zobaczcie co robię''
Okazało się,że trzeba w to włożyć sporo pracy,bo nic samo się nie dzieje.
Nasze strony nie pojawiają się w wyszukiwarce i po wpisaniu hasła,,papierowe koszyki ''naszego bloga nie ma na liście.
Ja sporo czytałam na ten temat,szukałam sposobów zareklamowania swojego bloga i okazało się,że właściwie nie ma gdzie.
Teraz wiem,że doskonałym miejscem jest facebook,ale to działa kiedy zapiszemy się do odpowiednich  grup,bo nasi znajomi nie wystarczą.
Kiedyś można było podawać linki na forach,niestety co większe portale wycwaniły się i za podanie linka każą sobie płacić.
Kto dba ten ma.Niestety tak to działa,a  bez pracy nie ma kołaczy.
Pisanie dla samego pisania,bez odbiorców,do najprzyjemniejszych nie należy.
Kilka osób wie,że zawsze jestem skora do pomocy i chętnie podsuwam pomysły na wypromowanie swojego bloga.
 A teraz postanowiłam zorganizować zabawę,która pozwoli początkującym blogerom troszkę się pokazać.
Potem będą inne zabawy,gdzie każdy blog będzie miał szansę na promocję.






Przejdźmy więc do rzeczy;)

1.W tej zabawie mogą wziąć udział blogi,które nie mają więcej niż 50 obserwatorów i które nie są prowadzone dłużej niż jeden rok.Oczywiście liczy się liczba w dniu zgłoszenia bloga.
Każdy uczestnik;
2.Pobiera baner,dodaje go na pasek boczny i na swoim blogu w  poście, wspomina o udziale w konkursie.
3.Wybiera swoją najlepszą pracę i dodaje linka do posta ,z tą właśnie pracą.
Linkujecie poprzez kliknięcie w niebieski znaczek znajdujący się pod tym postem.
4.Dopisuje się do grona obserwatorów.
5.W komentarzu pod tym postem pisze numer zgłoszenia i   kilka słów na temat swojego bloga,czyli czym się zajmuje,jaka technika jest mu najbliższa.
6.Termin zgłaszania blogów mija 27.03.2014 
7.Głosowanie rozpocznie się 28 .03.2014 i potrwa 3 dni czyli do 30.03.2014 włącznie.
8.Wyniki będą podane 31 marca.
9.Głosować mogą jedynie osoby posiadające bloga.
Komentarze są moderowane,więc każdy podwójny głos będzie usuwany.


Teraz ważna sprawa,a mianowicie nagroda.
Nagrodą będzie osobny post poświęcony wygranemu blogowi.
Kilka słów na temat autora,na temat jego prac.
Oprócz tego,autor wygranego bloga otrzyma wyróżnienie  w postaci banerka mówiącego o wygranej.
Trzeba się chwalić;)
Nie jest to nagroda rzeczowa(takich tutaj nie rozdaje)ale myślę,że najważniejsze będzie pokazanie się szerszemu gronu odbiorców;)

I to chyba wszystko.
Jeśli macie jakieś pytania to proszę kierujcie je na formularz kontaktowy,znajdujący się na prawym pasku bocznym.

Termin zabawy  jest taki krótki,ponieważ ja 3 kwietnia lecę do Polski i mam zamiar odpocząć dosłownie od wszystkiego;))

Zachęcam Was do zabawy,do zgłaszania się i do głosowania.
Pozdrawiam ciepło;)

51 komentarzy:

  1. No i masz babo placek . Trochę już za późno na promocję mojego bloga :-) - Liczba moich Obserwatorów osiągnęła właśnie 70 :-(
    Ale Ilonko to super pomysł. Nie tak dawno to przechodziłam. A żeby się wypromować faktycznie potrzeba mnóstwo czasu . Życzę powodzenia wszystkim , którzy wystartują w tym konkursie. A Tobie miłego pobytu w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł :) Ja już się nie załapię, ale z przyjemnością zobaczę inne blogi.

    OdpowiedzUsuń
  3. super pomysł:) ja dopiero zaczynam blogowanie i chętnie zapiszę się do tego konkursu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj:)
    świetny pomysł,zapisuję się jako nr.1
    Swojego bloga prowadzę od października 2013r.,mam 25 obserwatorów,obecnie zajmuję sie głównie papierową wikliną ale zaczynam powolutku prace z papier mache.Obydwie techniki mnie zafascynowały ze względu na materiał z którego są wykonane czyli gazety,które po prostu po przeczytaniu idą do śmieci.Nie uczestniczyłam w żadnych kursach ,niestety,wszystkiego uczę się z internetu więc moje prace nie są może idealne ale cieszę się że mi się udało i że są ludzie którym moje prace się podobają.
    Pozdrawiam cieplutko i życzę udanego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje pomysłu :) Podziwiam Cię za chęć pomocy tym którzy zaczynają swoją zabawę ale i ciężką pracę z blogiem :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tez raczkuje :) narazie chyba tylem tylko

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak pięknie i trafnie to opisałaś. Rzeczywiście nie jest łatwo zdobyć czytelników i prowadzić bloga. Tym bardziej, jak ma się zdolności do robótek ręcznych a do komputerowych - niekoniecznie :) Super pomysł! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty dobrze wiesz,że popieram Cię we wszystkim co robisz.Pomysł genialny,szkoda że u mnie trochę więcej obserwatorów i się nie załapię:( Za to niech inni korzystają i czerpią garściami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No to mam wyjątkowe szczęście bo bloga założyłam dopiero wczoraj. Dopiero się uczę więc taki super pomysł bardzo może mi pomóc:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, z chęcią bym wzięła udział, niestety prowadzę bloga już prawie rok więc się nie załapię a szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  11. witam, zgłaszam się jako 2
    bloga prowadzę od października i w tej chwili mam 46 obserwatorów...
    zajmuje się głównie robieniem i tworzeniem kompozycji z krepinowych róż, są to bukiety w szkle, koszach...w czym tylko mam:) próbuję również sił w scrapowaniu i decu. linkuję jedną z ostatnich prac - co wcale nie oznacza, że jest ona najlepsza - każdy widzi inaczej, dlatego zapraszam odwiedzających do zerknięcia na pozostałe karty mojego bloga, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. No i ciutkę za późno:( bo już 2 mce po terminie;)) ale z miłą chęcią zajrzę do nowych dzieciaczków

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie , że lecisz do Polski , Na odpoczynek w pełni zasłużyłaś :) Świetny pomysł, bo raczkowanie jest niestety trudne, a coś takiego naprawdę pomaga. Ja jestem niecały roczek ale mam obserwatorów >50 więc zapisać się nie mogę :))))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Dostałam numerek 4 :)
    Na moim blogu prezentuję wszystkie pracę, które zrobiłam własnymi rączkami:) Głównie są to lalki szmaciane oraz kule i bukiety zrobione z papieru techniką Kusudama. Dodam, że jestem samoukiem :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam numerek 5. Jak już wcześniej pisałam swojego bloga założyłam wczoraj wiec jescze się nie rozwinęłam. Zamieszczam na nim prace z papierowej wikliny i quillingu ale mam nadzieje, że będę zdobywała różne umiejętności.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super pomysł na konkurs, zapisuję się jako nr. 6.
    Bloga prowadzę od stycznia 2014 r. i dopiero dzisiaj dodałam gadżet obserwatorów:) Na blogu prezentuję moje ręczne robótki, głównie szycie. Ze względu na to, że jestem mamą w większości jest to ręczne szycie zabawek dla córki, ale nie tylko. Na blogu są i będą pomysły na własnoręcznie wykonane zabawki, torebki, pudełka, dekoracje, ozdoby oraz biżuterię. Będę też pokazywać rzeczy wykonane techniką filcowania wełny i zdobienia metodą decoupage. Wszystkiego uczę się sama, nie byłam na żadnym kursie. Zapraszam i pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam! Zacznę od podziękowań, że Ci się chciało, choć mnie to nie dziwi (bo czytam przecież regularnie wpisy na Twoich blogach) Dziękuję.
    Nie wiem czy się cieszyć, czy nie, ale łapię się na Twoje zasady (jeszcze choć mam nadzieję, że to ostatni dzwonek).
    Dostałam numer 7.
    Blog założyłam w październiku 2013, dość szczegółowo wyjaśniałam dlaczego w pierwszym poście. Zaczynałam jako fanka papierowej wikliny oraz zwolenniczka re- i upcyklingu. Te pasje pozostały, ale dołączyły jeszcze zainteresowania innymi technikami, a mianowicie przypomniałam sobie jak się pracuje szydełkiem, czy odkurzyłam (a raczej musiałam zakupić nowe, bo starych nie mogłam znaleźć) druty. W planach mam jeszcze inne techniki, ale to już dla tych którzy zechcą do mnie zaglądnąć.
    Zgłaszam się pokazując szydełkową żyrafę Gustawa.
    Na koniec jeszcze raz serdecznie pozdrawiam i ciebie Ilonko i wszystkich użytkowników blogosfery :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dostałam szczęśliwą 8 :) Zaczęłam swoją przygodę z blogowaniem w marcu zeszłego roku, więc właśnie mija mi roczek, jednak na długi czas zarzuciłam bloga i dopiero niedawno go reaktywowałam, więc tak na prawdę i na serio prowadzę go od lutego tego roku. Przyznaję, że facebook jest mi bliższy, jednak dopiero na blogu mogę się podzielić szczegółami mojej pracy. W tym moim małym kawałku świata dzielę się z wami moją pasją do szydełkowania, choć zdarzają się i inne techniki, ale raczej sporadycznie. Także jestem samoukiem. Swoimi pracami próbuję udowodnić, że szydełko to nie tylko babcine kocyki i serwetki, że technika ta idzie z duchem czasu. A ostatnio mam jeszcze coś na oku, więc jak się wszystko uda, być może pojawi się tam jeszcze inna technika. Zdradzę tylko, że z tego co zdążyłam się zorientować, jest bardzo mało popularna w naszym kraju. Zapraszam do zaglądania, jeśli jesteście ciekawi, co to takiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam :)
    Moj numerek to 9.Swojego bloga prowadze od Grudnia 2013. Mimo, iz moj blog mial juz 4000 wyswietlen nie mam zbyt duzo komentujacych istotek. Chociaz na cale szczescie mam stale kobietyki, ktore zostawiaja swoj slad pod postami za co im niezmiernie dziekuje. Jedyna metoda reklamowania swojego bloga jaka wybralam, to umieszczanie swoich prac na zszywce.pl i poszukiwaniu roznych blogow dotyczacych tematu handmade.Nie ma mnie na facebooku bo troszke sie odcielam od tego swiata :) zdecydowanie wole wirtualny swiat i ludzi, ktorzy sa blogerami:) Moj blog powstal glownie z mysla o tym by inspirowac i motywowac do dzialania innych. Glownie myslalam by sie dzielic swoja wiedza i turtorialami szczegolnie z tymi, ktorzy dopiero zaczynaja swoja przygode z handmade. Moj blog zawiera wzory na szydelku i drutach, kazda 'robotke' staram sie szczegolowo opisywac i dawac wzory by wszyscy mogli skorzystac z nich i sami robic cudenka we wlasnych domu. Moim glownym zalozeniem bylo to , iz nie tylko dzielilam sie swoimi tworami, ale tez pokazywalam i opisywalam jak je zrobic, zeby ulatwic wszystkim prace nawet tym, ktorzy dopiero zaczynali rozwijac swoja pasje. Na moim blogu dodatkowo umieszczam mojego autorstwa inspiracje i pomysly dotyczace sztuki Decoupage , realistyczne rysunki olowkiem, pomysly i instrukcje na szycie, cudenka z filcu, dekorowanie domu oraz zamieszczam rozne wskazowki dotyczace domu, zdrowia i urody. Gdzie rowniez pokazuje jak dbac i upiekszac swoja dusze i cialo. Na moim blogu mozna znalesc wiele rzeczy, ktorymi kazdy moze sie zainspirowac i skorzystac z moich turtoriali jak i tez wzorow. Od czasu do czasu umieszczam najelepsze pomysly wyszukane w internecie, gdzie podaje zrodla moich znalezisk. Moj blog ma na celu glownie tego by sie inspirowac i rozwijac. No i chyba to by bylo na tyle bo jak zawsze sie rozpisuje :P Wszystkich moich komentujacych, zawsze odwiedzam i zostawiam po sobie slad, ale nie tylko raz czy dwa tylko obserwuje bo warto ogladac blogerow ktorzy sa perelkami w swiecie sztuki. Uwielbiam blogspot bo jest tutaj mnostwo niesamowitych ludzi i mysle, ze pomysl z promowaniem blogow jest swietnym pomyslem, gdyz mozemy ujrzec jakie cudenka ludzie tworza i fajnie , ze mozemy sie nimi dzielic ze soba nawzajem :) Pozdrawiam goraco :)
    http://szymkowerobotki.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
  20. jestem 11stką :)
    bloguję od października ub.r... i sprawia mi to duża frajdę... poznaję ciekawych ludzi, nowe techniki - a przez to się rozwijam... bo takie było główne zamierzenie zawitania w sieci i zajęcia się robótkami... zaczynałam od scrakowania, w międzyczasie pokochałam wianki, żeby popaść w szydełkoholizm... ;) jestem żywym dowodem na to, ze można nauczyć się wszystkiego w każdym wieku, a zmiany są dobre ;)
    dzięki za pomysł i bezinteresowne dzielenie się - bardzo to dla mnie cenne i inspirujące... pozdrawiam serdecznie :*
    jej-art-terapia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Dostałam numerek 10 :)
    A oto kilka słów o mnie. Od najmłodszych lat zawsze lubiłam tworzyć i majsterkować. Próbowałam różnych sztuk i technik jednak odkąd "odkryłam" uroki szydełkowania nie wyobrażam sobie dnia bez jakiejś szydełkowej robótki ;). Uwielbiam patrzeć jak z kawałka kordonka lub włóczki powstaje coś pięknego i oryginalnego. Głownie dziergam serwetki, praca nad nimi uspokaja, pozwala zebrać myśli, odpocząć, zrelaksować się a także daje satysfakcję z każdym nowo powstającym centymetrem. Niedawno zakochałam się także w szydełkowych maskotkach i mam nadzieję że niedługo także takie cuda zagoszczą wśród serwetek na moim blogu :)
    Zachęcam gorąco do zerknięcia na moje prace i pozdrawiam wszystkich serdecznie :)
    http://swiatydagus91.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. No i jestem, czy 13-nastka okaże się szczęśliwa? :) Rękodziełem zajmuję się od 5 lat, ale blog założyłam w czerwcu zeszłego roku, więc załapałam się ;) Moje ulubione techniki to haft sutaszowy i haft koralikowy oraz beading :) Dotychczas projektowałam biżuterię, a w ostatnim czasie wykonuję również etui na komórki :) Zapraszam was na mój blog
    http://by-carolle.blogspot.com/2014/03/na-zamowienie.html :) i zachęcam do obserwowania i komentowania, pozdrawiam Was wszystkie zdolne kobiety :) Karolina :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Dobry pomysł. Niestety, nie mieszczę się w przedziale czasowym.Nie umiem się promować dlatego, bardzo mało mam wpisów. Zapraszam więc wszystkich chętnych na mojego bloga i stronę internetową na której prowadzę cykl albumów pod hasłem Jak to się robi? www.facebook.com/PasjeAli lub blog pasje-ali.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkie warunki spełnione wedłóg żabki jestem 15 :) Mój blog to http://siljia.blogspot.com/ bloga prowadzę od sierpnia i zajmuję się po troszku wszystkim lecz najbliższa jest mi papierowa wiklina zapraszam serdecznie do siebie

    OdpowiedzUsuń
  27. Więc ja podpisuję się pod numerkiem 16 :)
    Bloga prowadzę od końca stycznia tego roku. Mam 15 wspaniałych obserwatorek :) Zarówno w blogowaniu, jak i w samym rękodziele dopiero się uczę, a wciągnęło mnie ono niemiłosiernie. Zaczęłam od kartek quillingowych i chyba one są mi najbliższe :) Chociaż staram się próbować wielu metod - ostatnim czasem mam "fisia" na punkcie bransoletek szydełkowo koralikowych :)
    Zapraszam wszystkich na mojego bloga http://trocheradosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam:). Dziękuję organizatorce za to, że pomyślała o nowych blogerkach. Ja zaczęłam pisać swojego bloga niedawno bo 7 marca 2014r. Musze się przyznać, że komputer nie jest moją mocną stroną i ciągle się uczę :))). To syn zmobilizował mnie, żeby pokazać innym swoje prace i pomęczyć się samodzielnie nad zakładaniem bloga :))). Ale oglądając blogi innych można nabawić się kompleksów :)). Nie znoszę bezczynnego siedzenia, książki drogie więc ciągle coś dłubie :)) Nie mam jednej ulubionej metody, lubię poznawać ciągle coś nowego i łączyć różne techniki. Zaczynałam od haftu krzyżykowego (nie zdążyłam umieścić je na blogu) , później przyszedł czas na wiklinę papierową, decoupage a teraz uczę się kanzashi. Moje kursiki muszę doszkolić-to wiem, ale zapraszam na lekcję mojego jaja kanzashi:http://mastiere-moje.blogspot.com/search/label/jajko. A nagrodą dla mnie będzie już to jak ktoś zechce zobaczyć mojego bloga i ocenić. Pozdrawiam wszystkich uczestników konkursu i oceniających :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Witaj Ilonko, Mój nr 18
    Świetny pomysł z tą zabawą. Bardzo się ciesze, że można u ciebie wypromować swój blog.
    Bloguje od października 2013 roku. Pierwszym pomysłem na bloga była chęć pokazania moich prac z papierowej wikliny ( od niej zaczęła się moja przygoda z rękodziełem). Z czasem wciągnęło mnie i staram się próbować swoich sił w nowych technikach (wychodzi to różnie raz lepiej, raz gorzej). Najcenniejsze są dla mnie miłe słowa pod postami ( bardzo motywujące i popychające do dalszego działania).
    Pozdrawiam wszystkich i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  30. Witaj. Mój numer to 19. Bardzo mi się podoba idea konkursu i cieszę się że mogę wziąć w niej udział. Mam problem z dodaniem do obserwowanych ale zadbam by do końca terminu udało się. Mój blog prowadzę od 20 lutego br. i mam 10-ciu obserwatorów. Pokazuję na nim moje papierowe prace- kusudamy, origami modułowe ale najbliższy mojemu sercu jest quilling i to w niej najlepiej się czuję. Każdy nowy obserwator jest dla mnie na wagę złota a nowe komentarze dają kopa do dalszej pracy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mój numer to 20 :) Rękodziełem zajmuję się już od dłuższego czasu. Od małego zawsze lubiłam dawać prezenty zrobione własnoręcznie i gdzieś to zostało. Zaczęło się od zrobienia prezentu dla koleżanki. I w ten sposób poleciało dalej, zamówienia i tak robiłam na zamówienia. Obecnie od pół roku mieszkam w Irlandii Północnej ale tutaj mam ze sobą cały swój mały warsztacik :) i też zaczynam tutaj zbierać zamówienia.
    Blog niestety prowadzę dopiero drugi miesiąc, wcześniej swoje pracę umieszczałam na facebooku.
    http://cherry-hand-made.blogspot.co.uk/2014/02/rozane-drzewko.html serdecznie zapraszam do obserwowania i komentowania :) Pozdrawiam wszystkich Cherry.

    OdpowiedzUsuń
  32. Mój numer to 3. Na co dzień w pracy nie mam za wiele wspólnego z rękodziełem bo pracuje w szkole ponadgimnazjalnej i uczę mało artystycznych przedmiotów - matematyki i fizyki. Praca zawodowa i nieduże dzieci nie pozostawiaja mi zbyt wiele czas na tworzenie dla własnej przyjemności. Rękodzieło traktuję jako formę odreagowania od ścisłości zawodowych. W zasadzie od zawsze lubiłam "coś" robić i uszczęśliwiać tym swoich najbliższych. W swoim dorobku mam dość dużo prac, choć rzadko uwieczniałam je na zdjęciach (dlatego też nie mam ich zbyt wiele). Czasem robię prace na zamówienie. Od jakiegoś czasu zaczęłam zastanawiać się nad założeniem bloga, ale brakowało mi odwagi. Dopiero Ata (z bloga hobbyata.blogspot.com) trochę zmobilizowała mnie do tego. Ale i tak miałam jeszcze wątpliwości. Mój blog jest młodziutki i raczkujący. Raptem miesiąc. Dlatego jestem Ci bardzo wdzięczna, Ilonko, za ten konkurs. Zdaję sobie sprawę, że jest dużo ładniejszych blogów od mojego, ale staram się.
    Jeśli chodzi o technikę, którą się zajmuję to - nie mam ulubionej (mam za to kilka, które mnie nie lubią ;-D). Lubię lepić z masy solnej i z modeliny, podoba mi się technika karczochowa, cekiny i inne takie, ale nie w każdej chwili mogę ją realizować (dzieci za bardzo się interesują komponentami), lubię szydełkować (maszyna do szycia mnie nie lubi, druty też nie) i dziergać haft krzyżykowy, robię kartki, bo to mogę tworzyć z dziećmi, oraz decupage. I wiele innych.
    Każdy pozytywny komentarz na moim blogu zachęca mnie do dalszej pracy.
    Pozdrawiam wszystkich gorąco
    Majeczka

    OdpowiedzUsuń
  33. Witam
    mój numer to 22. Mój blog jest o tym jak nitka za igłą nie może nadążyć ;-). Swoją przygodę z rękodziełem zaczęłam jak byłam w ciąży z pierwszą córeczką wtedy wyszyłam dla niej buciki z metryczką i to było na tyle( bo potem urodziłam moje małe szczęście i jej poświęcałam każdą chwilę). Wszystko zmieniło się jak zakupiliśmy nasze własne M i wtedy nurza myśli jak urządzić, co zrobić i w końcu mogłam urządzić tak jak mi się podobało. Zrobić takie dodatki jak chciałam i wtedy powstał pierwszy patchwork dla Zuzi. Potem druga ciąża więc już z czasem kiepsko było na cokolwiek. Wszystko zmieniło się jak Polunia skończyła roczek i chciałam uszyć coś specjalnie dla niej i wtedy powstała żyrafka i się okazało, że nie tylko Poluni się podoba, bo i Zuzia chciała. Potem sąsiadka, koleżanka tak więc dziergałam żyrafki na prezent. Potem doszły kocyki(bo moja przyjaciółka była w ciąży i chciałam coś specjalnego dla jej córeczki zrobić). Kończę już rozpisywanie. Zapraszam na bloga tam jest wszystko o czym tu piszę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Nr.23 Mój blog powstał niedawno bo 5 listopada 2013roku, mam 21 obserwatorów. Pokazuję w nim różne twory, sama czasem coś wymyślę ale zaczynałam naukę od papierowej wikliny i jej mam tam chyba najwięcej. Pierwsze kroki stawiałam przy rożkach i postanowiłam je pokazać wam. Nie będę się rozpisywać bo tego nie lubię, niech blog broni się sam a mi będzie miło jak ktoś tam zerknie i pozostawi znaczący dla mnie ślad

    OdpowiedzUsuń
  35. Nr.24 Jest to młodziutki blog o wszystkim co udało nam się stworzyć własnymi rękoma, chociaż może głowa odgrywa na tym polu ważniejszą funkcję? Zapraszamy kreatywnych miłośników rękodzieła i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Witam, moje zgłoszenie jest pod nr 21. Świetny pomysł z tym konkursem. Dziękuję:)
    Blog zaczęłam prowadzić od września, a namówiła mnie do tego moja córka. Obserwatorów mam na razie 5 i mam nadzieję, ze to się zmieni;)
    Zajmuję się przede wszystkim tworzeniem biżuterii: bransoletki, kolczyki, wisiorki, naszyjniki. Moją ulubioną techniką jest makrama. Jako nastolatka popełniłam kilka drobnostek i wtedy nauczyłam się podstawowych węzłów. Teraz po latach przypomniałam sobie tą technikę, poszukałam w internecie i mnie wciągnęło. Nie ograniczam się tylko do makramy, próbuję również innych sposobów na tworzenie biżuterii.
    Moje dłubanki są wspaniałym relaksem i dają mi dużo zadowolenia - szczególnie, gdy poprzez bloga poznaje nowych wspaniałych ludzi takich jak wy. Zapraszam do siebie i życzę miłej zabawy w tym konkursie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Chylę czoła przed autorką bloga za tak wspaniały pomysł konkursowy:) Trafiłam tu przez przypadek bo moje blogowanie dopiero raczkuje. Co prawda prowadzę bloga od sierpnia ubiegłego roku, ale dopiero z nowym rokiem postanowiłam się w tej dziedzinie trochę rozwinąć i przynajmniej systematycznie dodawać posty na blogu i prezentować swoje nowe prace. Moją pasją jest wyplatanie z papierowej wikliny. Zamiłowanie do gazet zrodziło się zupełnie przypadkiem z chęci posiadania kolorowego abażuru z papierowej wikliny, który zobaczyłam w pewnym programie TV. Oczywiście początki mojego wyplatania były trudne a efekty raczej zniechęcające, ale wytrwałam. Dziś mam pasję, która jest świetnym antidotum na stresującą pracę a dodatkowo w moim domu nie brakuje koszy i koszyczków:). Dzięki swojemu zamiłowaniu poznałam także mnóstwo wspaniałych miejsc w sieci, gdzie ludzie z pasją prezentują cudne i niepowtarzalne rzeczy wykonane ręcznie. Sama mam ochotę spróbować także innych technik, jak tylko znajdę odrobinę wolnego czasu, co pewnie zbyt szybko nie nadejdzie:) Zapraszam w swoje skromne progi:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zapomniałam dodać, że mam numerek 25:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Numer 26. Jestem bloggerką od czerwca zeszłego roku i jestem z tego bardzo dumna. Nie jest on jakiś rewelacyjny pod względem graficznym, ale jest MÓJ. Bardzo długo dojrzewałam do myśli, żeby pokazywać swoje prace publicznie. Dzieci mnie przekonały :) Zajmuję się głównie wykonywanie kartek okolicznościowych, ale też od czasu do czasu wydziergam jakiś notes. Bardzo często robię też exploding boxy. Ciągle się uczę i próbuję nowych rzeczy. I przede wszystkim kocham to, co robię. Moje hobby jest moją odskocznią od szarej codzienności i od bólu. I nawet nie wzrusza mnie fakt, że mój mąż jest o moją pasję zazdrosny:) Niedawno nauczyłam się obrabiać zdjęcia swoich prac i jestem z tego dumna. Mój blog tylko na tym zyskał!
    Zapraszam do siebie i życzę wszystkim uczestnikom wspaniałej zabawy! Bo, poprzez zgłoszenie się tutaj, wygrała każda z nas!

    OdpowiedzUsuń
  40. Nr.27. W blogowym światku znana jestem jako Konopek, ale na imię mam Agnieszka. Swojego bloga założyłam w sierpniu 2013 r. i na chwilę obecną mam 20 obserwatorów. Długo (a nawet bardzo długo) się przymierzałam, aby w ogóle założyć blog, ale głównie zafascynowana pracami Ani Krućko i Danusi Witkowskiej - stwierdziałam, że raz kozie śmierć ;-)
    Swoją przygodę z rękodziełem zaczęłam kilka lat temu od biżuterii. Uczyłam się sama, później zgłębiałam tajniki z sieci, ale moje prace były bardzo proste i nieskomplikowane.
    Po pewnym czasie zaczęłam tworzyć kartki, głównie na swoje własne prywatne potrzeby.
    Aż do pewnego momentu, kiedy gdzieś zobaczyłam koszyczki z papierowej wikliny ... W sumie to nie gdzieś, tylko u Ani Krućko :-) Długo się do tego przymierzałam, aż w końcu skręciłam swoją pierwszą rurkę. Moje prace wciąż daleko odbiegają od tego, co bym chciała, aby z nich wyszło, ale się staram.
    W obecnej chwili najwięcej przyjemności sprawia mi wyplatanie z papierowej wikliny i robienie kartek. Sezonowo w ruch wchodzą u mnie jajka i bombki styropianowe :-)
    Uwielbiam siedzieć godzinami i tak sobie dłubać, coś sklejać, obklejać, malować. Nie zawsze jednak mam na to czas, odkąd na świat przyszedł mój ukochany synek to on wypełnia większość mojego wolnego czasu.
    Moim największym marzeniem jest opanowanie opornego dla mnie druta - mowa tu o szydełku :-) Może kiedyś się uda :-)
    Dobra, starczy tej reklamy :-) Kto jest ciekawy moich prac zapraszam do siebie w skromne progi na konopkowezamysly.blogspot.com
    Życzę wszystkim dobrej zabawy i twórczych inspiracji każdego dnia :-)
    Pozdrawiam serdecznie, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  41. Też mam na imię Agnieszka :) Na moim blogu Z potrzeby rąk pokazuję swoje rękodzieło - różnej maści i rodzaju ;) Dominuje szycie, ale zdarza się szydełko, druty, tkactwo, a z czasem pewnie także inne techniki. Rękodziałanie jest zakorzenione we mnie na mur i nie potrafie się bez niego obejść - jak pewnie większość z nas. Od dawna fscynuję sie też biżuteria, ale jej na tym blogu nie będzie zbyt wiele, gdyż ma swój osobny blog, jednak zbyt wiekowy, jak na wymogi konkursu ;)

    Zapraszam do odwiedzania, komentowania, współinspirowania i motywowania :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  43. Może jeszcze się zaliczę. Mam na imię Kasia i jestem mamą dwójki cudownych dzieci. Na co dzień prowadzę dom i zajmuję się wychowaniem dzieci. Stojąc przy tak cudownie uzdolnionych osobach mój blog jest mało interesujący. Prowadzę go od lutego tego roku i dzielę się wszystkim tym, co razem z dziećmi jesteśmy w stanie stworzyć z niczego. Nie jestem posiadaczkom wielu materiałów do pracy, "tworzymy" zazwyczaj z papieru, a przede wszystkim dobrze się bawimy i kreatywnie spędzamy czas.

    Kto jest ciekawy jak można w fajny sposób spędzić czas z przedszkolakiem zapraszam na mój blog:
    http://kreatywnamama85.blogspot.com/2014/02/nowy-przyjaciel-szeregowy-odganiajacy.html

    OdpowiedzUsuń
  44. oj chyba bede ostatnia. Mam na imię ewa i mam nr 30. Jest mama 2,5 latka a w wolnych chwilach czyli jedynie wieczornych jak mam siłę jeszcze (bo dzień spedzony z moim kochanym maluchem jest jak tygodniowa dawka fitnesu) tworzę różne ozdoby dekoracyjne. Nie mam okreśłonej techniki.Zaczeło sie na wiankach Bozonarodzeniowych,koszyki z prawdziwej wikliny, po mase solna, decoupage.narazie bynajmniej tyle.Udaje sie też mi tworzyć różne rzeczy z moim synkiem w ciagu dnia o ile jest to oczywiście możliwe malujemy rysujemy bawimy sie masą solna. Jest to dla mnie jakaś odskocznia od dnia codziennego. Jeśli ktoś bylby zainteresowany zapraszam na mojego bloga http://optimisticartistsworld.blogspot.com/ a pozostałym uczestnikom konkursu zyczę powodzenia i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się i ja z moim młodocianym blogiem - jestem numerem 31 - k-madebyhand.blogspot.com - bloguję od czasu kiedy zostałam mamą i postanowiłam z mężem udekorować pokoik naszej córci. Zajmuję się tworzeniem rzeczy potrzebnych w danej chwili - pracuję z masa solną i igłą i nitką chyba najczęściej :) Tworzę zabawki, dekoracje rzeczy użyteczne i te piękne mniej użyteczne również.

    OdpowiedzUsuń
  46. nr 32. blog założony w październiku 2013, ale tak na dobre zaczęłam blogować od nowego roku :) głównie tworzę swoje prace z masy solnej, a powstają z niej: anioły, laleczki i różne ozdoby, lubię decoupage a ostatnio uczę się szydełkować :)
    Mój blog: http://blog.decorre.pl/ liczba obserwatorów (google+) to 36 osób :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. No i masz babo placek też. Spóźniłam się miesiąc a borykam się z tym samym problemem. mam całych dwóch obserwatorów a jak wiadomo, miło jest dziergać czapki dlas kogoś, a nie dla własnej satysfakcji. Po cichutku liczę na to, że może niedługo autorka bloga zrobi drugą edycję konkursu :)))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  48. Też się spóźniłam, i to bardzo. Kiedy będą następne edycje konkursu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nietstey teraz nie przewiduję.Musi minąć jakiś czas.Teraz skupiamy się na papierowej wiklinie;)

      Usuń