wtorek, 19 sierpnia 2014

Beading,biżuteria koralikowa -wzory kwiatowe

Dzień dobry.
Zaniedbałam ostatnio tego bloga,ale mam nadzieję,że będzie mnie tutaj coraz więcej.

Kochani czasami mi się wydaje,że jestem w tych kursach monotematyczna,ale to wynika z tego,że staram się dodawać to ,o czym mam jakiekolwiek pojęcie.
Dzisiaj postanowiłam wstawić coś,czego kompletnie nie kumam i nie wiem czym się to je.
Nawet nie wiem czy poprawnie nazwałam tę technikę;)Jak coś to piszcie i poprawiajcie mnie;)
Mam nadzieję,ze takie wzory komuś się przydadzą.





















Pozdrawiam;)

12 komentarzy:

  1. Ale super to wygląda, kurcze może kiedyś wejdę w koraliki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O :) wielką mi radość uczyniłaś tymi wzorami Kochana :****** Dziękuję :*****

    OdpowiedzUsuń
  3. W idealnym czasie pojawiły się tutaj te wzory (zwłaszcza pierwsza połowa), bo znowu zabrałam się za krosno i akurat w drodze do mnie jest paczuszka z drobnymi koralikami :). Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na krośnie robiłam tylko
      bransoletki i nawet szybko i łatwo się to robi, sprawiły mi wielką satysfakcję, niestety nie wiem jak się zabrać za taki naszyjnik bo jak na naciągnięte w krośnie nitki nawlekać te podłużne koraliki? Jeżeli już zrobiłaś taki naszyjnik ro proszę podziel się doświadczeniem. Lyubov Santkiewicz na FB

      Usuń
  4. Wygląda świetnie ale dla mnie to też czarna magia :))

    OdpowiedzUsuń
  5. krosna jeszcze nie posiadam, ale wzory na bransoletki koralikowe się przydadzą:) dzięki Ilonko:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne wzorki, ale już nie mam cierpliwości do koralików tak malutkich. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurcze ale ładne te koralowe ozdóbki. Raczej nie sprawie sobie krosna się komuś na pewno się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ile pięknych wzorów.. może się kiedyś skuszę i spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne wzory. Ja się za nie nie wezmę, ale sąsiadce pokażę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wykorzystam. Dziękuję. Właśnie zabrałam się za haft koralikowy na krośnie i mam za sobą pierwsze dzieło w tej technice. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń